«عیسی بخشی» آخرین بازمانده بخشی‌های کرمانج خراسان شمالی درگذشت + علت فوت صداوسیما یکی از بهترین‌هایش را از دست داد فیلم‌‌های سینمایی امروز تلویزیون (جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳) «لالایی» در شبکه نمایش خانگی | عمو پورنگ بازیگر شد سریال جدید «رخنه» درباره امنیتی‌ترین عملیات نفوذ + زمان پخش ماجرای عجیب آهنگ «تنهاترین عاشق» که به نام فریدون فروغی دست‌به‌دست می‌شود! + فیلم چرا تکرار «پایتخت ۶» پخش نمی‌شود؟ روایت پردیس پورعابدینی از سکانس ملاقات شرعی با شهاب حسینی در «گناه فرشته» + فیلم برگزاری گردهمایی کارشناسان روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان سراسر کشور در مشهد مقدس بازیگر فیلم سینمایی «اخراجی‌ها ۲»: روش تدریس تام‌کروز در «تاپ‌گان» متعلق به یک خلبان ایرانی است خانه انیمیشن UP در دنیای واقعی + فیلم و عکس معاون وزیر فرهنگ: سابقه ایران و عراق در حوزه فرهنگ و ارتباطات درخشان است درباره زنده یاد حسن حامد، نمایشنامه نویس و کارگردان فقید مشهدی| خاموشی در اوج درخشش کاش سریال بود! | درباره «مست عشق»، فیلم مهم حسن فتحی بازدید هیأت رسانه‌ای ایران از مؤسسه العلمین عراق + تصاویر ویژه‌برنامه «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع) + زمان پخش فیلم‌های سینمایی تلویزیون برای تعطیلات آخر هفته (۱۳، ۱۴ و ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) + زمان پخش و خلاصه داستان تعطیلی سینما‌های مشهد به مناسبت شهادت امام‌جعفر‌صادق‌(ع) ناگفته‌های پردیس پورعابدینی درباره «فرشته» ستاره‌بازی
سرخط خبرها

«ایستاده با گرگ» در جشنواره محیط‌زیستی آسیا

  • کد خبر: ۲۲۳۱۹۴
  • ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
«ایستاده با گرگ» در جشنواره محیط‌زیستی آسیا
مستند «ایستاده با گرگ» نامزد دریافت جایزه بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین جشنواره محیط‌زیستی آسیا در سال ۲۰۲۴ در دهلی‌نو هند شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فیلم «ایستاده با گرگ» به تهیه‌کنندگی سعید نبی و کارگردانی سعید نبی و مریم خدیوی در سومین حضور بین‌المللی خود و پس از نامزدی دریافت نشان پاندای طلایی چین و خورشید طلایی اسپانیا، نامزد دریافت جایزه بزرگ‌ترین و تخصصی‌ترین جشنواره محیط‌زیستی آسیا در سال ۲۰۲۴ در دهلی‌نو هند شد.

فیلم «ایستاده با گرگ» مستندی محیط‌زیستی-اجتماعی است که در شبکه یک سیما در قالب مجموعه مستند «تنهایی» تولید شد و به پخش رسید.

جشنواره بین‌المللی CMS VATAVARAN در ماه ژوئن امسال در دهلی نو در هند برگزار می شود که از آن به عنوان بزرگترین و تخصصی ترین جشنواره محیط زیستی آسیا یاد می شود چراکه پیشرو در زمینه حفظ محیط زیست، توسعه پایدار و حفظ حیات وحش است.

رویکرد دوازدهمین دوره این جشنواره نسبت به انتخاب و نمایش فیلم ها در سینماهای دهلی نو در هند، توسعه پایدار با پنجره‌ای برای کاوش در طبیعت است و با این رویکرد بهترین فیلم‌ها و مستندهای منتخب محیط‌زیستی در سراسر جهان را به نمایش می‌گذارد.

این جشنواره داستان‌های طبیعت از سراسر جهان و داستان‌هایی در مورد چالش‌های حیاتی زیست‌محیطی و توسعه‌ای که دنیا امروزه با آن‌ها مواجه است را برگزیده و انتخاب می کند.

این جشنواره در دسته بندی‌های حفاظت از آب، حفاظت از محیط زیست، حفاظت از حیات وحش، تغییر اقلیم، سازگاری و کاهش معیشت و فناوری های پایدار جوایز خود را اهدا می کند.

اداره کل تامین و رسانه بین الملل سیما عرضه بین المللی این مستند را برعهده دارد.

مستند دراماتیک «ایستاده با گرگ» داستان حقیقی و واقعی زندگی هادی جلالی محیط بانی است که بیش از ۹۹ ساچمه از سمت شکارچیان به او شلیک شده و بسیاری از این ساچمه های سربی که به بدنش اصابت کرده همچنان در بدنش ماندگار است. او که از دست رییس جمهوری وقت نشان لیاقت فداکاری دریافت کرده در روستا و شهرش بسیار غریب است ... .

این فیلم مستند را سعید نبی و مریم خدیوی بروجنی کارگردانی کرده، آرش زاهدی اصل تدوین، مهران فرد پور فیلمبرداری، حبیب الله محمدی صدابرداری و بهروز شهامت طراحی صدا و صداگذاری کرده‌اند.

منبع: مهر

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->